9 Ekim 2013 Çarşamba

 
ALİME,MÜCAHİDE VE SALİHA BİR HANIMEFENDİ OLMA GAYRETİ...
 
 Dün akşam evime gelen misafirlerimden biriyle bir tatlıyı öğrenmesi için beraber yapalım diye bugün için sözleşmistik.Bugün geldi ve tatlıyı yapmaya başladık.Bana dedi ki ; " Biz dün akşam çok şaşırdık senin hizmet etmene,çay yapmana vs.annen oturdu ve sen bize hizmet ettin dedi..hatta bu tatlıyı bildigini öğrendiğim
zaman da çok şaşırmıştım bu tarz şeyler yapmana. Ne bileyim Okumuş kızdır yemek ...yapmasını,el işini vs bilmez diye düşünmüştük ama senin maşallahın var dedi...Misafirim bunlardan bahsedince benim de aklıma bir hocamın bir sözü geldi ve onu söyledim.Şöyle demişti saygıdeğer hocamız Mustafa Kaya beyefendi AGD'de verdiği bir seminerinde; Müslüman ve mücahide bir hanımefendi okumasını da bilir yemek yapmasını da cihad etmesini de,sizler tam bir hanımefendi olma yolunda ilerliyorsunuz ve ilerleyeceksiniz.'' demişti...Elhamdulillah...Herşeyi bildiğimi iddia etmem,söylemem ve söyleyemem de bu bana aykırı ama elimizden geleni yapıyoruz dedim ve sustum ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder